Friday, November 2, 2012

DIY....collars!

image via 3-snaps.com

Kohet e fundit kame vene re se jakat jane nje nder gjerat qe po dominojne garderobat e njerezve. Dhe kjo jo vetem se u japin nje sofistikim look-ut por edhe sepse e transformojne veshjen ne stile te ndryshme. 

  Lately, I have seen collars take over people’s closets. Not only do collars add a sophisticated approach to your look, but they also can transform your outfit into various styles. What i like more are detachable collars. 


 Ato qe me pelqejne me teper jane jakat me vete, te prera nga keshishat. Ato jane shume komode qe kombinohen me cdo veshje, si psh nje jake qe eshte teper femerore dhe e kombinuar me nje fustan chic ose nje jake lekure me nje pale xhinse dhe cizme. Ato gjithashtu mund tua u kthejne nje veshje nga ato te perdites ne ato te mbremjeve. Sot do tju tregoj se si mund te realizoni vete jaken tuaj te personalizuar....

They are so easy to throw on with any outfit, whether the collar is super feminine and paired with a chic dress or something completely different like a leather collar paired with jeans and booties. Also they can transform your outfits form day to night. Today im going to show you how can you Diy your detachable collar...

                                            Do tju duhet
  • pricina me mbyllje nga mbrapa  (i gjeni tek tregu i Medresese) si keto ->
  • nje pale pinca
  • geshere 
  • nje kemishe  
 You will need:
  • studs like in the pictures (or whatever stud or spike you want)
  • pliers
  • scissors
  • old t-shirt


 Merrni nje kemishe qe sju duhet me :P
Take a t-shirt you dont need anymore :P


Prisni me gershere pjesen e jakes
Cut with scissors the collar part



 Pasatj vendosni me kujdes keto buttonat....
Than put the stud button ....

 ....dhe perdorni nje pale pinca per mbyljen e kapseve
...and use pliers to close the prongs 



 

Mun te realizoni jaka me dizenjo te ndryshme, mjafton te keni deshire per ti patur ne garderoben tuaj...


...dont forget the giweaway

PS:
 Ketu mund te gjeni nje link qe mund tju interesoje....
Here there is a link you might be interested in...                      

3 comments:

  1. Te lutem, ka ndonje vend ku gjen percina te gatshme?


    Iniciative shume e mire per DIY.

    Thankyouu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mund ti gjesh tek tregu i medresese, rreshti i hyrjes qendrore, ne te majte eshte nje cep i vogel.duket kollaj, shet nje xhaje aty :)))))

      Delete
  2. sa po me plq blogu yt, shume ide origjinale, tani do ti lexoj te gjitha me rralle.

    Sa i bukur qe eshte edhe si blog, duhet te jesh person me shume gusto.

    pershendetje Lulu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...