Tuesday, October 30, 2012

imagination!


Te gjithe i njohim keto gure zbukurues. Une i quaj "magjistar" dhe kjo sepse ne pak kohe ta kthejne nje bluze apo veshje tjeter qe doje ta hidhje ne nje te re qe ti e kishe pare ne vitrinat e dyqaneve dhe se blije dot...:P

We all know these rhinestones. I call them "Wizards" and it's because in a short time they can turn a shirt or other clothing you want to plunge into a new that you had seen in the shop windows and you are unable to buy it ...: P.


...Jane shume te lire, blen me shumice me cmim shume te ulet dhe per me teper nuk lodhesh sepse i gjen gjithandej ne ngjyra te ndryshme. Duke qene se kane kete aftresine qe te ngjiten me ane te ngrohtesise (perdorimi i hekurit psh ) me to mund te realizosh shume gjera qe nga personalizimi i veshjeve, aksesoreve, cantave e deri edhe tek kepucet...PO po kepucet! VETEm neqoftese jane rrobe! Ndryshe do ti prishni lekurat dhe enkelitet e Medresese :P...
(i gjeni ne te gjitha ngjyrat tek tregu i Medresese)

 .. They are very cheap, low price and in addition you do not get tired because you finds them  everywhere in different colors. Since they have this ability to stick with heat (use of iron for example) using them, you can personalize clothes, accessories, bags and even shoes ... YES shoes! Only if they are filthy! Otherwise will destroy the leather and  those how are fake leather: P. ..


Po ju tregoj disa ide qe i kam ne koke por qe zoti e di se kur do mund ti realizoj (shkolla po ma merr shpirtin :P) 

I will show you some ideas that I have in the head but God knows that when will finish them (schools is killing me: P)






  • Gjithandej kam pare keto kepucet Louboutin qe ma kane terhequr vemendjen dhe kam pare se shume njerez kane arritur ti realizojne me gure swarovski...Nese sju mban xhepi mund ti realizoni edhe me kristale te thjeshta duke perdorur nje pale kepuce te bardha mundesisht rrobe...do ishin perfekte per dasmen tuaj! 
  • Everywhere I have seen these Louboutin shoes that have attracted my attention and I have seen that many have come to realize them with Swarovski stones ... If buy Swarovski, than you can do it even using simple crystals .. . would be perfect for your wedding!



  • Mund te personalizoni cantat dhe veshjet tuaja me logot e brand-ve te njohura. Kshtu do ta beni pak me te vecante garderoben tuaj...
  • You can personalize bags and clothes using brand logos. This will make special your closet.


(Kjo eshte nje nga gjerat qe kam te parat ne mendje)
(This is one thing im going to do)

  • Personalizimi i cantave....Mund te perdorni iniciale, logo te brand-ve te medhaja apo edhe citime.
  • One idea is using quotes ose initials.







Gjithcka qendron ne perdorimin e imagjinates tuaj...nese se keni, perdorni internetin. Mund te gjeni shume logo qe mund ti realizoni me ndihmen e ketyre gureve...Keshilla ime e vetme eshte: Mos e ekzagjeroni me guret....Mund tja u bejne te bukur garderoben tuaj por nese nuk i perdorni mire mund tja a shkaterrojne fare! Pak e sakte!
Ne ditet ne vijim do tju tregoj projektet e realizuara me keto gure!

Everything lies in the use of your imagination ... if you havent it, use the internet. You can find many logos you can use with the help of these stones ... My only advice is: Do not exaggerate with stones .... they can change you closet making it special but also they can destroy it!
In the following days i will post my diys!

and dont forget the giveaway

4 comments:

  1. me pelqen sh blogu juaj,rastesisht po ju ndjek dhe shpresoj q ide te tilla origjinale dhe te vecanta te publikoni vazhdimisht(dhe te sqarohen etapat se kshu nje foto nfillim nje nfund nk meret vesh gj). following...

    ReplyDelete
    Replies
    1. do ta kem me teper parasysh kete anisa...qe te jene me sqaruese fotot..thnx for following! :)

      Delete
  2. blog shume i mirepritur,sidomos per ne DYI girls :) do ishte shume mire,sikur te na tregoje edhe ku mund ti blejme mjetet e nevojshme ne Tirane,duke qene se nje nga veshtiresite me te medha qe kam patur me blogjet e huaja eshte pikerisht gjetja e materialeve baze.Shume suksese dhe tu shtofte kreativiteti ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ke shume te drejte! e kisha vere re edhe vete kete mangesi...do ti shkruaj e madje do te plotesoj edhe postet e meparshme....:) faleminderit per komentin :))))

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...